tirsdag den 27. oktober 2009



Mermaid



Det utrolige er sket: min Mermaid er færdig. Jeg har kæmpet meget med monteringen, som ikke var den letteste i verden, men det lykkedes nogenlunde, synes jeg.



Jeg tog mermaiden med på weekend i det nordjyske og efterlod den hos min søster, som meget længe har talt om muligheden for at arve den. Det er så ikke nødvendigt, for jeg er sikker på, at hun vil sætte større pris på den end jeg gør.

Jeg beklager den forringede billedkvalitet.




På pindene nu er Linnea fra Rasmilla og en Salt & Peber fra Design.club.dk, dog strikket i en tråd Kauni med stribe i shetlandsuld, men mere om det, når de er færdige.


I planlægningsfasen er en trøje til Sofus. Måske Annette Danielsens model med grise. Bogen er reserveret. Det er vel meget passende til en dyrlægesøn.............















4 kommentarer:

Anonym sagde ...

selvfølgelig skal du strikke den med grise til en dyrlægesøn :-)
Mon du har fået mail fra Saxo-gruppen?

Fríða sagde ...

lækker Mermaid! og grise synes jeg passer udmærket godt til en dyrlægesön.
kh.fra Island
Frida

Merete sagde ...

Det kan ikke være andet en grise-trøjen til dyrlægens søn. Din søster må være glad for at få trøjen af dig.
Merete

Lona sagde ...

Den er bare flot din mermaid, har opskriften den er på min to-do liste. Ses d. 21!